11 Aralık 2013 Çarşamba

Kimim?

Farklı sektörlerde mavi yakalı ve gri yakalı arkadaşlarıyla omuz omuza çalışan 8 yıllık bir beyaz yakalı, işini çok severek yapan 8 yıllık bir İnsan Kaynakları profesyoneli, 6 yıllık bir blogger, 5 yıllık bir eş ve 3 yıllık bir anneyim :) Ömür boyu öğrenciliğimi de saymalı...

Konuşmayı, yazmayı, dinlemeyi, anlamayı, kısacası paylaşmayı çok severim.
Gördüğüm güzel bir resmi, güzel bir manzarayı, sevimli bir hayvanı, hoş bir nezaketi, küçücük bir fedakarlığı, yaratıcı bir çözümü, farklı bir bakış açısını herkesle paylaşayım, herkes görsün isterim! İnsan kaynakları diliyle benim de "gelişime açık" birçok yönüm, güçlü-zayıf yetkinliklerim, zaaflarım, hayallerim var. "İnsan"ın doğasında olan herşey  benim de ruhumda, her günümde, her anımda var... Yaptığım işin insanların hayatına ne kadar etki ettiğinin farkındayım. Sanırım bu yüzdendir işimi bu kadar sevişim, insanlara dokunmaktan vazgeçemeyişim.

"Mülakattayız", benim insan kaynakları alanında edindiğim tecrübe ve gözlemlerimi paylaşabileceğim, sizlerin görüşlerini alarak besleneceğim, hep adaylar için korkulu süreçlerden biri olarak görülen "iş görüşmeleri"ne "eğlenceli bir bakış"  katabilmeyi umduğum ve insan kaynaklarıyla ilgili her türlü güncel bilgiyi paylaşabildiğim bir alan olacak...


1 yorum:

  1. Yeni blogunu tebrik ederim.Herhalde mülakatla ilgili okuyabildiğim ilk ve tek açıklayıcı yazı seninki oldu:)Hiç yazdığın anlamda düşünmemiştim.Birkaç mülakata girdim hayatımda ama biri hariç hepsi iyi geçti.(Aslında o geçemediğim mülakatın sebebi boyumun yeterince uzun olmamasındandı:))İnsanların 5-10 dakikalık mülakatlarının iyi geçmesi için sanırım biraz tecrübe,biraz oyunculuk lazım:)O gün iyi bir modda olamayabilirsin ama aradığın iş en çok istediğindir,o halde biraz maske takmak şart mı sence:)Blogunu destekliyorum canım ,çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil